Just For Fun, K.POP

I’ll give you another gift

eciye, gue aja baru buka Youtube, biasa abis ngeyadong buka video SJ, our Boys.

eh terus nemu video ini nih

ㅋㅋㅋㅋ Eunhyuk romantis banget yah, hihi jadi mau dikasih hadiah ulang tahun macam itu. kan so sweet banget. cowok aja bisa terharu dapet hadiah kaya gitu, apalagi cewek. beh!!! bisa nangis darah saking senengnya tuh.

sebenernya kalo gue nggak mesti lagu juga nggak papa. Di kasih cemilan aja, gue dah seneng banget *maklum cewek doyan makan*

Advertisements

2 thoughts on “I’ll give you another gift”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s